نوشته شده توسط : اصغر سیفی

اموزش تعمیر اپل واچ، اموزش تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ، اموزش تعمیر ساعت هوشمند سیم کارت خور، اموز تعمیر دستنبد هوشمند و اموزش تعمیر ساعت از موارد اصلی در کلاس میباشد. 1: مجموعهای از پیچ گوشتیهای مختص تعمیر ساعت را تهیه کنید. 11: قاب، پیچ کوک و شیشه ساعت را مجددا ببندید. اگر تنظیم تاریخ به هم ریخته باشد باید پیچ را یک مرحله به سمت بیرون بکشید و مجددا تنظیم را انجام دهید. به نظر او باید ساعت های هوشمند طوری طراحی شوند که بتوان از آن ها به عنوان یک دستگاه جداگانه استفاده کرد. که با تعویض آنها مشکل برطرف خواهد شد. این مشکل که بسیار کم اتفاق میافتد ایراد داشتن برنامه آی سی اپیرام (۹۳C46) است که با برنامهریزی مجدد رفع خواهد شد. استفاده می شوند که کارایی آن ها را محدود می کند. با گستردگی ساعت های موجود در بازار، کار آموزان می توانند در آموزشگاه به صورت کامل با تعمیر انواع ساعت ها از برندهای مختلف آشنا شوند. آموزش تعمیر ساعت مچی یکی از رشته های پرطرفدار فنی و هنری می باشد که در آموزشگاه ها تدریس می گردد.

همانند کلاسهای حضوری در ۱۲ درس بخش بندی شده است.

کرنوگراف قابلیتی است که با کمک آن میتوانید از گذر ثانیه هم مطلع شوید. بنابراین اگر شما آموزش تعمیرات ساعت مچی را بلد باشید میتوانید مشکل خود را حل کنید. در این دوره به صورت کامل و جامع تعمیرات تخصصی ساعت های مختلف به کارآموزان آموزش داده می شود. در این دوره شما به صورت کامل تعمیرات تخصصی انواع ساعت های ایرانی وبرندهای مطرح دنیا را آموزش می بینید. دوره آنلاین آموزش تعمیرات ساعت همانند کلاسهای حضوری در ۱۲ درس بخش بندی شده است. اختصاصا دوره تعمیر ساعت هوشمند اپل توسط تعمیرکار محصولات اپل تدریس میگردد. تعمیرکاران این مجموعه دارای سالها تجربه بوده و دوره های لازم جهت تعمیرات دستگاه های هوشمند الکترونیک را سپری نموده اند. با ثبت نام در دوره آموزش تعمیر ساعت مچی هوشمند همراه با اموزش تعمیر موبایل در یک مرکز خدمات گوشی میتواند جوابگوی بیشتری به مشتریان باشید. دیود اول برای این هستش که پالس بی موردی از جانب سیمهای ما به کامپیوتر نره و برای دیود هم، از جایی که دزدگیر یک سیم برای لادری داره و ما چهارتا سیم توی ماشین داریم، دیود دوم رو استفادهرمیکنیم که اگر یک درب باز شد، ما بقی دربها توی کیلومتر ماشین باز نشون نده یا به عبارتی منفی درب باز شده به باقی دربها نره.

به همین دلیل شما حاضر هستید به هر قیمتی تعمیر ساعت مچی خود را به دست یک فرد کاربلد بسپارید. ساعت مچی هم مانند هر وسیله دیگری ممکن است نیاز به تعمیر و سرویس پیدا کند، علاوهبر آن با توجه به گران بودن قیمت ساعتهای مچی، تعمیر ساعت یکی از راهحلها بسیار منطقی است. روتور قطعهای است که فنر اصلی ساعت مچی را به کار میاندازد. همونطور که در خود مطلب هم اشاره شده نیازی به اتویه فلت نیست. این نوع فلت هیچگونه لحیمی ندارد و فقط با چسب خود فلت چسبانده میشود. در پایان این مرحله دستگاه به واحد پذیرش تحویل داده می شود تا با اطلاع رسانی به شما دستگاه را تحویل بگیرید. همچنین مدت زمان گارانتی تعمیرات نیز در این زمان به شما اطلاع داده می شود. هر چند ممکن است ادعای هزینه ی ایاب و ذهاب رایگان از جانب شرکت مطرح شود ولی در هر صورت زمان و هزینه ی صرف شده در این راه با مشتری به گونه ای دیگر محسابه خواهد گردید. علاقمندی به حرفه و شغل تعمیر ساعت از زمان گذشته وجود داشته است، ولی امروزه این تجارت کمرنگتر شده و متقاضیان این حرفه کمتر هستند.

این گارانتی به دو بخش تقسیم می گردد.

این ترانزیستور در بازار موجود نیست، ولی میتوان به جای آن از ترانزیستور «b772» استفاده نمود، به طوری که نوشتههای روی سطح ترانزیستور به سطح برد لحیم شود (برعکس). 3: میزی که انتخاب میکنید باید کاملا صف، تمیز و رنگ آن ترجیحا سفید باشد. ما آن میچینیم و سمت خط دار دو عدد دیود را بهش وصل میکنیم و سمت بدون خط دیودها را یکی به سمت کامپیوتر سیم چیده شده و یکی به سمت لادری منفی دزدگیر وصل میکنیم. این گارانتی به دو بخش تقسیم می گردد. همچینین دوره اموزش تعمیر ویس رکوردر، مخصوص واردکنندگان پلیرهای کوچک و شرکت های گارانتی لازم است. با گذراندن کلاس اموزش تعمیر اپل واچ که از محصولات خوب اپل است پاسخگوی بهتر به مشتریان مرتبط میباشند. 9: قطعاتی که از ساعت باز کردید را بررسی کنید و قطعه خراب را تعویض کنید. سوپاپ گاز هلیوم قطعهای است که برای تنظیم فشار هوا در غواصی به کار میرود، در واقع این قطعه، هلیومی که درون ساعت محصور شده را آزاد میکند، تا شیشه ساعت و سایر قطعات آسیبی نبینند.



:: بازدید از این مطلب : 1105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

این کلید یک پل را بعنوان ذخیره در نظر می­ گیریم چون در ساختما­ن های جدید امروزه از شیلنگ­ های نورانی و نورپردازی­ های مختلف استفاده می­ کنند برای همین یک لوله ذخیره از این کلید یک پل به گچ­بری سقف وارد می­ شود تا بعدا برقکار بتواند از این قسمت نور مخفی را روشن و خاموش کند. در قسمت راهرو و مقابل در آسانسور نیز یک چراغ سقفی قرار داده شده است و این چراغ را به سنسور حرکتی متصل کرده ­ایم تا به محض اینکه شخص از واحد ساختمانی یا از داخل آسانسور بیرون می­ آید این سنسور حرکت فرد را تشخیص دهد و قسمت راهرو برایش روشن شود و شخص بتواند مسیرش را پیدا کند. در هر طبقه یک شستی روشنایی راه ­پله را روبروی آسانسور نصب می­ کنیم و خود تایمر راه پله در پارکینگ نصب می­ شود. طبق قوانین برق ساختمان، ما مجاز هستیم که از هر سرخط، حداکثر ۱۲ نقطه روشنایی را تغذیه کنیم. همانطور که در شکل پایین صفحه مشاهده می­ کنید ما تمام چراغ­ های اضطراری راه­ پله­ ها را در یک سرخط جداگانه قرار داده ­ایم و به فیوز شماره ۶ از پنل مشاعات متصل کرده ­ایم (L6/ DP0). اگر فاصله دتکتورها از تابلو خیلی دور است سیم ۲٫۵ میلی متر مربع استفاده شود(در هتل ها) .

برق ساختمان درجه 1

البته امروزه برای روشنایی قسمت راه­پله ­ها بیشتر از چراغ­ های سنسور سرخود استفاده می ­شود ولی ما برای اینکه طریقه استفاده از شستی وتایمرراه پله را نیز به شما آموزش دهیم، راه­ پله ها را با استفاده از این سیستم روشن کردهایم. ما به پنل مشاعات DP0(Distribution Panel 0) می­ گوییم. این چراغ­ های سنسور دار نیز به همان سرخط چراغ­ های سقفی راه­ پله متصل شده ­اند و برق خود را از L5/ DP0 دریافت می ­کنند. برای این کار مانند شکل پایین تمام کلیدهای پزیرایی را به هم متصل کنید و بعد از کلید دو پلی که بر روی دیواری که در ضلع جنوبی پذیرایی قرار گرفته و سرخط از آن قسمت شروع می ­شود و همچنین کمترین فاصله را تا جعبه فیوز دارد یک لیدر می ­زنیم و آن را به L8/ DP1 متصل می­ کنیم. و نکته دیگر اینکه طبق مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان که می­ گوید: در یک اتاق با فضای مشخص تمام کلیدهای روشنایی باید از یک سرخط تغذیه شوند. حالا باید تمام چراغ ­های پذیرایی را در یک سرخط قرار دهیم. نرفته باشد، موجب صدما به افراد در تاریکی می شود. نکته مهم: اگر میخواهید هم در زمانهای قطعی برق، برق داشته باشید و هم در زمان نوسانات شدید برق به دستگاههای شما آسیبی نرسد باید از UPS نوع آنلاین استفاده کنید.

اما سیم کشی روکار از این نظر که در زمان کنترل وضعیت سیم ها، سختی در کار وجود ندارد نسبت به سیم کشی توکار برتری دارد. به این ترتیب طراحی پلان روشنایی طبقه اول این ساختمان به پایان رسید. در محیط های صنعتی این تابلوها بسیار پیچیده شده و نیازمند طراحی های دقیقی هستند. ارایه خدمات در این زمینه به صورت ارسال اینترنتی و یا حضوری فایل های مدلسازی، شبیه سازی، نتایج و آموزش تخصصی فرآیندهای طراحی و شبیه سازی می باشد. کلیدهای برق را در قسمت ورودی آشپزخانه نصب کنید تا به محض ورود بتوانیم چراغ­ های آشپزخانه را روشن کنیم. این کلیدها را در ضلع جنوبی پذیرایی و در قسمت ورودی در اصلی واحد آپارتمانی نصب می­ کنیم یعنی جایی که بیشتر در دسترس قرار دارد. چون این واحد ساختمانی، پذیرایی نسبتاً بزرگی دارد از دو لوستر استفاده کرده ­ایم و آن ها را در سقف پذیرایی نصب کرده­ ایم. یک کلید دو پل دیگر را نیز کنار این کلیدها نصب می­ کنیم و با یک پل ان یکی از مهتابی­ ها و با پل دیگر آن چراغ دیواری دکوراتیو را روشن می کنیم.

آموزش برق کشی ساختمان از صفر تا صد

دوباره کنار این سه کلید دو پل یک کلید یک پل نیز قرار می دهیم و با استفاده از لیدر مشخص می­ کنیم که برای STRIBLIGHT در نظر گرفته شود. دوباره یک کلید تک پل نیز در کنار کلیدهای آشپزخانه قرار می­ دهیم و آن را برای STRIBLIGHT در نظر می­ گیریم تا بتوانیم یک کلید ذخیره نیز برای نور مخفی آشپزخانه داشته باشیم. سپس دستهبندی بارها ازنقطهنظر اهمیت تداوم برقرسانی به آنها بیانشده و در پایان در فلوچارتی به گامهای لازم بهمنظور تکمیل یک طرح الکتریکی اشارهشده است. آموزشگاه های فتی به همین دلیل به وجود آمده اند که بتوانند نیروی کار کارآمد را وارد جامعه کنند و بنابراین افرا می توانند به این آموزشگاه ها بروند و با استفاده از دوره های آموزشی برق آنها این فن را یاد بگیرند و وارد بازار کار شوند. سیم کشی ساختمان به وسیله فنر داخل لوله ها بسیار راحت تر انجام می شود. چراغ های سقفی که در راه­ پله نصب کردیم و در شکل پایین این صفحه مشخص است فقط برای طبقه اول نشان داده شده، این چراغ­ ها با چراغ­ های سقفی طبقات بالا تر و پایین­ تر از خودشان هم در ارتباط اند و همگی در یک سرخط قرار دارند.



:: برچسب‌ها: آموزش برق ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

با خرید قطعات گوشی موبایل هواوی می توانید بخش زیادی از مشکلات سخت افزاری گوشی خود را حل کنید. تعمیر گوشی های هواوی معمولا با خرید قطعات موبایل هواوی و تعویض این قطعات میسر است. چرا که نوسانات قیمت ارز باعث افزایش چشمگیر قیمت اسمارت فون های امروزی شده و این افزایش قیمت کاربر را متقاعد میکند در مواقع خرابی و اختلال گوشی خود، به جای خرید گوشی جدید، اقدام به تعمیر استاندارد گوشی قبلی خود کند. از دیگر سیستم عامل های معروف و پرطرفدار دیگر که در گوشی های آیفون به کار رفته است سیستم عامل ios می باشد که آن هم از خصوصیاتی ویژه ای برخوردار بوده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. آموزشگاه برق گستران به عنوان یک آموزشگاه حرفه ای از بهترین اساتید آموزشی ایران برای برگزاری این دوره استفاده می کند و بهترین تجهیزات آموزشی روز دنیا را تامین نموده تا بتواند این دوره مهم را با سرفصل های استاندارد جهانی و با بهترین کیفیت برگزار کند. گوشی تلفن همراه یکی از مهم ترین وسایل برای ایجاد ارتباط، ثبت لحظات شیرین، ارتباط با شبکه جهانی و به اشتراک گذاری اطلاعات است. کافی است از طریق لینک مربوطه و با انتخاب محصول، مشکل و یا سوال خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.

موبایل سامسونگ

در اینجا مشخص می شود که مشکل از هارد گوشی می باشد. صفحه ای شبیه به Feed اینستاگرام که عموم اتفاقات مهم در آن رخ میدهد و فعالیت روم ها و کلاب های مختلف نیز در آن مشخص می شود. در مجموع پسندیدن چنین طراحی کاملاً سلیقه ای است اما قطعاً کاربران زیادی در غرب به داشتن چنین طراحی خاص و برجسته ای علاقمند هستند که متاسفانه در حال حاضر امکان دسترسی به آن را ندارند. برای بسیاری از مشتریان اپل ، آیفون 4 بهترین طراحی آیفون در تمام زمان ها بود. همه از جمله تعمیراتی هستند به اندازه صفحه نمایش و برد، هزینه بردار نیستند. تعمیر تخصصی و مناسب موبایل شامل کنار هم قرار گرفتن موارد بسیار است که باید از سوی تعمیرکار رعایت شود.اجرای تمامی این موارد، تنها از عهده تعمیرکاران و متخصصینی بر می آید که دانش و تجربه ی کافی در حوزه ی تعمیرات تلفن همراه داشته باشند.عیب یابی صحیح مهم ترین رکن در تعمیر هر دستگاه، از جمله تعمیرات موبایل است.در بحث عیب یابی اساتید آموزش تعمیرات موبایل در این مرکز شما را با روش های نوین دنیا و کار با دستگاه ها جهت عیب یابی گوشی موبایل آشنا می کنند.زیرا اجرای نادرست و یا ناقص فرآیند عیب یابی، می تواند گوشی موبایل را دچار معایب بیشتری کند، چرا که اگر عیب یابی درست نباشد تعمیر نیز به درستی انجام نمی شود.

 

آموزش گوشی موبایل

 

تا این قسمت توانستید با نحوه بروزرسانی گوشی سامسونگ آشنا شوید که فرآیندی ساده و بسیار آسان است و می توانید از طریق آن اقدام به آپدیت سیستم عامل گوشی خود کنید. آموزش تعمیرات موبایل در واقع به دورهای گفته میشود که در آن کارآموز با تمام قطعات موبایل آشنا میشود به طوریکه میتوانند به عیبیابی و مشکلات مربوط به تعمیرات موبایل بپردازند در واقع برای اینکه بتوانید در این زمینه مهارت بالایی کسب کنید نیاز به یک استاد ماهر دارید که بتواند نیاز شما را در زمینه آموزش تعمیرات موبایل رفع کند. میتوانید با متخصصان فنی ما بهصورت آنلاین گفتگوی زنده داشته باشید! ارائه خدمات دیجیتال بدون نیاز به مراجعه به مراکز سامسونگ و با روشهای آنلاین در خانه میسر است و متخصصان فنی ما به صورت شبانهروز و در تمام روزهای هفته جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات شما در دسترس هستند. سپس با حرکات آهسته ی دورانی گوشی را تمیز کنید. بازار پر رونق و رو به رشد این حوزه، بسیاری از جوانان جویای کار و بسیاری از افراد که به دنبال انتخاب شغل دوم هستند را به سمت راه اندازی مغازه و ورود به بازار کار تعمیرات موبایل رهنمون می سازد. قیمت قطعات موبایل هواوی در بازار بر حسب نوع و کیفیت قطعه متفاوت است.

معمولا در میان قطعات موبایل هواوی ، قطعاتی که قیمت بالاتری دارند، طول عمر و کیفیت بالاتری را نیز به شما ارائه می دهند. همچنین با خرید لوازم جانبی موبایل هواوی می توانید از گوشی خود بهتر نگهداری کنید و طول عمر آن را تا حد زیادی افزایش دهید. گلکسی فولد مجهز به پردازنده قدرتمند مرکزی هشت هستهای Qualcomm Snapdragon 855 با تکنولوژی ساخت ۷ نانومتری و معماری ۶۴ بیتی است، با یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۴۲ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۷۸ گیگاهرتزی، همان چیپ ستی که در گوشیهای Galaxy S10، Galaxy Note 10 و Galaxy A90 5G این شرکت استفاده شده است. تاکنون گوشیهای زیادی از سری A تولید شده است، اکنون این شرکت مدل دیگری را هم معرفی کرده است. در لیست زیر می توانید تنوع زیادی از گوشی های این غول تکنولوژی را مشاهده کنید و برای خرید آنها از صفحه مربوطه اقدام نمایید فراموش نکنید قبل از خرید حتما نقد و بررسی و مشخصات فنی گوشی مورد نظرتان را مشاهده کنید. این گوشیها با توجه به ماهیتشان و میزان استفاده از آنها ناگزیر در معرض خرابی هستند و نیاز به تعمیرات پیدا میکنند.



:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

 

نحوه تعمیر مایکروویو

اگر اجاق مایکروویو شما دچار مشکل شده و کار نمی کند، پیشنهاد می کنیم برای تعمیر اجاق مایکروویو خود، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. شاید بتوانید خودتان به عیب یابی مایکروویو پرداخته و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.


نکات مهم در هنگام تعمیر مایکروویو :

  1. قبل از شروع تعمیر مایکروویو ، برچسب هشدار روی اجاق مایکرویو را بخوانید و دنبال کنید.
  2. هیچگاه پوشش روی سیم برق را باز نکنید.
  3. قبل از شروع تعمیر مایکروویو ، باید خازن ذخیره برق را تخلیه کنید.

 

مراحل تعمیر مایکروویو :

آموزش تعمیر مایکروویو شامل ۸ مرحله است که در ادامه به تفکیک برای شما بازگو می‌کنیم:

 

گام اول آموزش تعمیر مایکروویو : قطع اتصال برق و خارج کردن قطعات متحرک

 قبل از شروع به تعمیر مایکروویو مطمئن شوید سیم برق جدا شده و سپس قطعات متحرک را از اجاق مایکروویو خارج کنید.

 

 

گام دوم آموزش تعمیر مایکروویو : باز کردن پوشش پشت مایکروویو

برای شروع به تعمیر باید پیچ های سمت راست و چپ را باز کنید. می توان با یک پیچ گوشتی معمولی آنها را براحتی خارج کرد. اما برای برخی پیچهای خاص کوچک، یک پیچ گوشتی ستاره ای موردنیاز است.

 

 

گام سوم آموزش تعمیر مایکروویو : بررسی فیوز مایکروویو

پس از باز کردن پوشش پشتی، ابتدا فیوز مایکروویو را بررسی کنید. می توان آن را با تستر مقاومت بررسی کرد. اگر مقدار مقاومت فیوز بی نهایت باشد، بدان معنی است که فیوز دارای مشکل است و باید تعمیر شود. فقط باید یک فیوز را برای اجاق مایکروویو تغییر دهیم. اما اگر فیوز، مقداری را نشان می دهد به این معنی است که مشکلی ندارد و برای تعمیر مایکروویو باید قسمتهای دیگر را بررسی کنیم.

 

 

گام چهارم آموزش تعمیر مایکروویو : سوئیچ های درب مایکروویو را بررسی کنید

سه سوئیچ در اجاق مایکروویو وجود دارد. مکان آنها را در تصاویر مشاهده کنید. پین کنار سوئیچ را فشار دهید و سوئیچ را کمی بچرخانید تا آن را بیرون بیاورید. یک به یک آنها را بررسی کنید، ممکن است یکی از سوئیچ­ها با سایرین متفاوت باشد. ممکن است با بررسی بصری دریابید چیزی بر روی پلاستیک سوخته وجود دارد.

 

 

گام پنجم آموزش تعمیر مایکروویو : درون سوئیچ مایکروویو را ببینید

این سوئیچ را برای بررسی و تعمیر ، باز کنید. در تصویر، دکمه را به پایین فشار دهید، اگر اتصالات را نمی توان متصل کرد، این قطعه شکسته است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. از آنجاییکه برخی پلاستیکها سوخته است، این سوئیچ باید تغییر کند. آموزش تعمیر مایکروویو 

 

گام ششم آموزش تعمیر مایکروویو : بخش جایگزین را خریداری کنید

مشخصات و مدل در پشت سوئیچ مشخص است و می توانید سوئیچ مشابه آن را خریداری کنید. در اینجا، قطعه خاکستری موجود در تصویر، برای جایگزینی سوئیچ سوخته استفاده می شود.

گام هفتم آموزش تعمیر مایکروویو : سوئیچ جدید را نصب کنید

موارد زیر، سیم های اتصال به سوئیچ جدید هستند و آن را بدرستی نصب کنید. پس از انجام مراحل، قسمتهای قبلی که باز کردید را به حالت قبل باز گردانید و پیچ ها را بسته و قسمتهای پشتی را ببندید. برق را به دستگاه متصل کنید و اجاق مایکروویو را تست کنید، خواهید دید اجاق مایکروویو کار می کند.

گام هشتم آموزش تعمیر مایکروویو : تخلیه خازن در هنگام تعمیر مایکروویو

سازندگان توصیه می کنند قبل از شروع عیب یابی و تعمیر مایکروویو، خازن آن را تخلیه کنیم. لازم به ذکر است که در اینجا ابتدا اتصال اجاق مایکروویو را برای مدت زمان طولانی از برق جدا کردیم و یک مدار تخلیه شده وجود دارد. در تصویر زیر، خازن در گوشه پایین سمت چپ قرار دارد. اجاق موجود در تصویر، با یک ورق پلاستیکی پوشانده شده است. درمورد جزئیات نحوه تخلیه خازن بیشتر مطالعه کنید تا بدرستی انجام دهید.

 

 

 این آموزش بخشی از دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی می‌باشد که در اینجا بخشی از آن را برای شما بازگو شد.



:: بازدید از این مطلب : 875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد