نوشته شده توسط : اصغر سیفی

همانطور که در بخش هزینه تعمیر برد گفتیم به علت نوسانات بازار و تفاوت برندها نمیتوان قیمتهای پایداری برای قطعات یخچال مشخص کرد؛ اما میتوان گفت خرید از نمایندگیهای معتبر که سالهاست کار فروش قطعات را انجام میدهند میتواند تا حد بسیاری ازلحاظ کیفیت و اصالت قطعه و همچنین قیمت قابلاطمینان باشد. یعنی کارآموزان در دوره تعمیر تلویزیون با پنل و برد انواع برندها با تکنولوژی های مختلف در تعمیرات اشنا میشوند و میتوانند باز و بسته کنند و روی آن کار انجام دهند. برای آنکه وارد بازار کار شغل تعمیرات پکیج دیواری شوید، می بایست مهارت و تخصص لازم در تعمیرات انواع برندهای پکیج دیواری را به دست آورد. همانطور که می دانید امروزه تقاضا برای نصب پکیج دیواری به دلیل کارایی بیشتر آن افزایش یافته و این افزایش تقاضا نشان از بازار کار خوب تعمیرات و نصب پکیج دیواری می دهد. همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پرکاربردترین لوازم و گجت ها است.

تعمیر برد پکیج

عیب یابی بردهای الکترونیکی

همانطور که می دانید تمامی لوازم الکترونیکی که ما استفاده می کنیم از بردهای الکترونیکی تشکیل شده اند که به دلایلی مثل استهلاک، آسیب ها، آب خوردگی، فشار کاری و غیره دچار خرابی و آسیب دیدگی می شوند. لذا بیشتر افراد ترجیح می دهند در صورت بروز خرابی در جارو برقی و سایر لوازم خانگی به تعمیرات آنها بپردازند. پس از آشنایی با موبایل کلیه مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل همچنین تعمیرات سخت افزاری موبایل آموزش داده می شود. تجدید سیم پیچی بالشتک یک موتور یونیورسال به تخصص چندانی نیاز ندارد بلکه کافی است ضمن شمارش تعداد دور پیچک، نمره سیم را با دقت توسط میکرومتر اندازه گیری نموده و پس از تهیه سیم، همان تعداد دور را با ظرافت خاصی به دور کفشک های قطب بپیچد. آموزش تعمیرات موبایل دوره ای است که هدف از برگزاری آن در آموزشگاه فنی برق تربیت کارآموزانی است که بتوانند تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع برندهای موبایل اندروید و آیفون را انجام دهند. آموزش مکانیک خودرو، آموزش گیربکس اتومات و دست، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش برق خودرو و ساختمان، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش نصب و تعمیرات کولر و پکیج برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

تلفن همراه یکی از لوازم ضروری است که تقریبا تمامی افراد جامعه از آن استفاده می کنند، و به همین دلیل می توان با اطمینان گفت که میلیون ها تلفن همراه در کشور وجود دارد. تعمیرات برد حفاظتی و امنیتی نیاز به آشنایی و تسلط کامل افراد به قطعات الکترونیکی این سیستم ها دارد. تست بوق در حای انجام می شود که ترانزیستور BJT روی بورد مدار قرار دارد. دوره دوربین مدار بسته شامل دو دوره آموزش نصب دوربین آنالوگ و تحت شبکه بوده که طی آن به صورت تخصصی نحوه نصب و تنظیمات انواع دوربین آنالوگ و آی پی آموزش داده می شود. دوره های آموزشی برگزار شده در این مجتمع آموزشی بسیار جامع و گسترده می باشند، این موضوع آموزشگاه فنون برق را به یک مرجع تخصصی برای یادگیری مفاهیم برق، الکترونیک و مکانیک تبدیل کرده است و باعث شده تا همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ها ثبت نام نمایند. بازار تلفن همراه همواره شاهد محصولات بروز و نوین است به همین افراد برای انتخاب مرکز آموزش تعمیرات موبایل باید نهایت دقت و توجه را به خرج دهند تا بتوانند این حرفه را به صورت اصولی فرا گیرند. دلیل محبوبیت استفاده از تعمیرات ایسیو کاهش زمان تعمیرات و همچنین تعمیرات اصولی و بهبود کار خودرو است.

شرایط پرداخت شهریه دوره تعمیرات برد های الکترونیک بصورت قسطی هم دارید؟ چرا که در شبیه­سازی موارد بسیاری از شرایط دنیای واقعی مانند مسئله پراهمیت نویز محیط، و سایر شرایطی که می­تواند در هر محیط وجود داشته باشد، در نظر گرفته نمی­شود. شیوه برگزاری این دوره به صورت عملی می باشد، بدین صورت که ابتدا کارآموزان با انواع بردهای الکترونیکی، قطعات برد، نحوه کار آنها، ابزارهای تعمیرات برد و نحوه کار با آنها آشنا شده سپس بر روی انواع بردهای صنعتی، دیجیتالی، کامپیوتری، لوازم ورزشی، آسانسور و غیره کار کرده و به تعمیر و عیب یابی آنها می پردازند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص دوره تعمیرات موبایل را برگزار می نماید. دوره های آموزشی فوق بخش کوچکی از دوره هایی هستند که در مجتمع فنی برق و زیر نظر بهترین اساتید آموزشی ایران برگزار می شوند. دوره آموزش تعمیرات ایسیو فنی برق دوره ای است که به صورت کاملا تخصصی و عملی کلیه مباحث مربوط به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات ایسیو انواع خودروها مانند پراید، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، سمند، ال ۹۰ و دیگر خودروهای موجود در بازار را در کارگاه های مجهز، زیر نظر اساتید باتجربه آموزش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 1012
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

یکی از بخشهای قابل شخصی سازی آن واچ فیسها هستند که میتوان در واچ فیسهای خود اپل واچ تغییراتی اعمال کرد و یا یک واچ فیس جدید با تصاویر آلبوم آن ساخت. چراکه ابزارهایی که در تعمیر Mp3 Player و تعمیر Voice Recorder بکار میرود با تعمیر موبایل و تبلت یکی است. هزینه تعمیر هر موبایل به نوع موبایل و کمپانی سازنده آن بستگی دارد؛ به گونهای که هزینه تعمیر موبایلهای آیفون بیشتر از سایر گوشیهای هوشمند موجود است. آموزش تعمیر اپل واچ ; اپل واچ یا نام دیگر آن ساعت هوشمند می نامند توسط شرکت اپل ساخته شده است; این ساعت توانایی هایی از جمله شمارش ضربان قلب را به طور منظم نمایش می دهد. در ادامه با آموزش شخصی سازی و ساخت Watch Faceهای جدید برای ساعت اپل با موبایل کمک همراه باشید. در اولین پارت از آموزش تعمیر موبایل سعی شده تعویض آیسی، آب خوردگی، شارژ و روشن نشدن، مشکل تاچ گوشهای آیفون مدل 5 اس، 6 و 6 اس آموزش داده شود، سپس در ادامه آموزش تعمیر موبایل به صورت تخصصی تعمیر، تعویض و عیبیابی تبلت سامسونگ، گوشی سامسونگ، سونی، آیپد، الجی و غیره را آموزش میدهد تا علاقمندان و تعمیرکاران بتوانند قطعات حساس انواع گوشی هوشمند را به صورت اصولی تعمیر و تعویض کنند.

برای ایجاد تغییر در هریک از این بخشها آن را لمس کنید.

استفاده از این فایلهای فلاش برای آموزش به تمامی دانش آموزان و دانشجویان مکانیک توصیه می نمائیم. پس از صرف کل روز به صحبت کردن و آشنایی با این دانشجویان و مربیان شان، تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که کاری که گروه ریچمونت در حال انجامش است، بسیار ستودنی و برجسته است. حال روی صفحه عمل لمس با فشار (Force Touch) انجام دهید تا تصویر ساعت کوچک شده و نام آن در بالا، و کلید Customize در پایین صفحه ظاهر شوند. برای ایجاد تغییر در هریک از این بخشها آن را لمس کنید. با لمس هریک از بخشها، و انتخاب OFF، آنها را غیرفعال کنید. برای شخصی سازی آن، روی صفحه لمس با فشار انجام دهید و کلید Customize را لمس کنید. پس از یافتن ساعت مورد نظر، آن را لمس کنید. تصویری که میخواهید به عنوان Watch Face استفاده کنید را لمس کنید. در صورتی که میخواهید ظاهر دیگری را برای ساعت اپل خود انتخاب کنید با کشیدن صفحه به سمت چپ، یا راست میتوانید شکلهای دیگر آن را ببینید و انتخاب کنید. پس از لمس یکی از بخشها، با چرخاندن چرخنده دیجیتالی، میتوان محتوای دیگری را جایگزین آن کرد. با لمس بخش مورد نظر، نام آن به نمایش در میآید.

 

آموزش تعمیر ساعت دیواری

 

توی Expression Editor، این بار Expression رو به ۱۲ بخش تقسیم می کنیم. کلاس آموزش تعمیرات ساعت علم ساعت سازی در تمام کشورهایی که صاحب این علم هستند توسط شرکت های بزرگ سازنده ساعت و یا توسط کالج های رسمی عرضه میشود و هنرجویان پس از گذراندن دورههای مربوطه این علم را می آموزند و وارد بازار کار میشوند. این ساعتها خیلی بزرگ بودند. در این صفحه تخصصی لینک دانلود شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1 0.001 اینچی را قرار داده ایم. شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1-0.001 اینچیی با استفاده از Flash Player دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: 108 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Playe شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Playe دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: 117 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. شبیه سازی و آموزش کولیس اندازه گیری با دقت 0.001 میلیمتر شبیه سازی و آموزش کولیس اندازه گیری با دقت 0.001 میلیمتر با استفاده از Flash Player، توضیحات: یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند.

آموزش تعمیر ساعت مچی

فنی پویان سعی دارد، دوره آموزش تعمیر ساعت را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت نماید. شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 10-0.01 میلیمتری شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 10-0.01 میلیمتری با استفاده از Flash Player، توضیحات: یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1.64 اینچ شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1.64 اینچ با استفاده از Flash Player، توضیحات: یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Player شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Player دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: 169 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 0.001 اینچ با استفاده از Flash Player شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 0.001 اینچ با استفاده از Flash Player دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: 87 مشاهده فرمت فایل دانلودی

 


:: بازدید از این مطلب : 1011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

از دید ما یکی از بهترین یخچال فریزر ها , بخچال دو قلو می باشد چرا که دارای ظرفیت کاملا بزرگی می باشد. باید این احتمال را داد که چیزی مانع از بسته شدن درب می شود. لباسشویی ال جی F4J6VYP2S با بهره گیری از فناوری Spa Steam طی چرخه شستشو دما را به 40-60 درجه سانتی گراد می رساند و به پاک کردن آلرژن ها و آلودگی های موجود روی لباس ها در دمای بالا با بخار می پردازد. بسیاری از کاربران از این که چرخ گوشت آنها به هنگام کار جرقه می زند شاکی هستند. کاربران باید در نظر داشته باشند که هر خرابی و ایرادی در یخچال به گونه ای می تواند به برد الکتریکی یخچال مرتبط باشد. ضمنا همانطور هم که در قبل گفته شده این گونه یخچال فریزرها برای خانه های کوچک کاملا عالی می باشد و باعث می شود که هم حمل و نقل بسیار اسان تری داشته باشد و هم اینکه در خانه تان حجم زیادی را نگیرید و ضمنا قیمت یخچال مورد نظر بسیار مقرون به صرفه می باشد. اما منصفانه نیست که این را در نظر نگیریم که یکی از زیباترین رنگ های لوازم خانگی همین زنگ مشکی می باشد .حالت اینه ای رنگ مشکی در یخچال فریزرها زیبایی انها را دو چندان می کند.

از این قاعده مستثنا نیست.

رفع عیب: اگر شارژ گاز به اندازه کافی نباشد،سرمای ایجاد شده در اواپریتور و کابینت یخچال بسیار ناچیز و نا محسوس است.معمولا”تزریق گاز می بایست بحدی باشد که اگر انگشت خیس خود را به ۳۰ سانتی متری لوله خروجی اواپریتور (که معمولا” در اکثر یخچال ها ، از پشت کابینت خارج شده ) مماس نمایید کاملا”به آن بچسبد. البته مشکلی که وجود دارد قیمت ساید بای ساید می باشد چرا که قیمت بالای ساید نیز کار را سخت می کند که در صورت نداشتن مبلغ کافی باید به سراغ یخچال فریزر بالا پایین یا دو قلو رفت. تجمع کثیفی یکی از مشکلات هر موتور الکتریکی می باشد و موتور یخچال نیز از این قاعده مستثنا نیست. همانطور که می بینید برای سلیقه های مختلف و همچنین نیاز شما عزیزان انواع مختلفی از یخچال فریزر وجود دارد.اما باید همیشه یخچالی را انتخاب کنید که برای احتیاجات شما جوابگو باشد. برف اهدا 250 دلار به یک خانواده محلی نیاز به مواد غذایی است.

در مقابل اما اعتماد به فردی که قرار است بهعنوان تعمیرکار وارد خانه یا محل کار شود، کمی سخت و در برخی مواقع با مشکلاتی همراه است. همچنین رنگ سفید دارای این مزیت می باشد که اگر خط و خش و یا زدگی روی یخچال ایجاد شود خیلی به سختی قابل دیدن می باشد. اما حالا باید به سراغ این برویم که اصلا تفاوت ساید بای ساید با یخچال فریزر های دیگر در چیست و ببینیم اصلا با توجه به توضیحات فروشگاه اینترنتی یکنام کدام مورد را برای خرید خود انتخاب نماییم. در صورت عدم قبولی در آزمون پایان دوره امکان شرکت در آزمون مجدد برای دانش پژوهان وجود خواهد داشت و در صورت نیاز کلاس های جبرانی بصورت رایگان برگزار می گردد. به همین منظور در این شرایط نیاز به تعمیر اتو احساس خواهد شد. داغ کردن موتور یخچال تا 80 درصد طبیعی است ولی بیشتر از این مقدار اورلود موتور را خاموش می کند و باید موتور یخچال را تعویض کرد.موارد نام برده در این بخش از مجموعه مشکلات عمده ای است که به دفعات برای مشتریان تعمیر یخچال به وجود می آید که همه آن ها با مراجعه به بهترین سرویسکاران تعمیر یخچال قابل بررسی و حل خواهند بود.همچنین این مورد می تواند به دلیل خرابی فن کمپرسور باشد.می دانیم که فن وظیفه خنک کردن موتور یخچال را بر عهده دارد و در صورت خرابی یا از کار افتادن آن موتور یخچال به شدت داغ می شود.

و یا چطور می توانی از سوختن آن مطمئن شویم ؟ بازوهای اسپری را بررسی کنید و مطمئن شوید به راحتی حرکت میکنند و مانعی ندارند. قیمت یخچال فرنچ دور بالا می باشد و دلیل ان نیز به خاطر طراحی بسیار شیک و ظرفیت و حجم بالای ان می باشد. ضمنا قیمت یخچال مورد نیز کاملا مقرون به صرفه می باشد و برای اندسته از عزیزانی که به دنبال خرید یخچال فریزر بالا پایین کیفیت خوب که خحم کمی را هم در خانه اشغال کند همین یخچال فریزرها عالی نی باشد. ساید بای ساید ها به دلیل اینکه دارای حجم کمتری به نسبت دیگر یخچال فریزرها هستند به همین دلیل پیشنهاد میشه از ظرفیت های بالا برای خرید استفاده کنید . تعمیر برد جاروبرقی : پیشرفت تکنورلوژی و به خدمت در آمدن این تکنولوژی در تجهیزات برقی و مکانیکی شامل حال جارو برقی ها هم شد و امروز اغلب تولید کنندگان جارو برقی در تولید این محصول از یک برد الکترونیکی هم استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 1052
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

امروزه آموزشگاه های متعددی در سراسر کشور اقدام به برگزاری دوره های برد می نمایند در این دوره های آموزشی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا مهارت مورد نیاز شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی به افراد آموزش داده می شود. در این دوره تمامی بخش ها برد به صورت بلوک بندی آموزش داده شده، ایرادات و عیب های هر بخش به صورت جداگانه بررسی شده، برای هر بخش قطعه شناسی، روش تست قطعه و درنهایت روش تعمیر به صورت عملی آموزش داده ایم. انستیتو ایزایران به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز آموزشی تعمیرات تخصصی الکترونیک کاربردی در ایران قادر است تا با پرورش نیروی های متخصص در بخش تعمیرات فوق تخصصی الکترونیک کاربردی از پایه به کارآفرینی این افراد کمک نماید.جهت اطلاع از امکانات و هزینه دوره ها میتوانید مطلب زیر را تا انتها مطالعه نمایید. پس از آنکه سر سیم های هر دو شیر برقی از برق شهری جدا شد سیم بی رنگ مربوط به شیر آب سرد است و همچنین سیم قرمز رنگ مربوط به شیر آب گرم است همچنین سیم مشترک که به رنگ سبز و قرمز می باشد را در نظر میگیریم. هرگونه نفوذ رطوبت و آب میتواند موجب اتصالی برد یخچال شود و خرابی بیشتری را به بار آورد.

انواع برد الکترونیکی

حتی کارآموزان میتوانند در طول دوره برد یخچال برای تمرین بیاورند. پاورپوینت تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 44 اسلاید افزایش سطح بهداشت و سلامت شهروندان اثر مستقیمی بر شاخص های اقتصادی جامعه دارد چنانچه افراد اجتماع قادر باشند به راحتی به فعالیت اقتصادی اجتماعی بپردازند… آموزشهایی که افراد از طریق کار با موبایل های آزمایشی خواهند آموخت. با توجه به اینکه تکنولوژی موبایل روز به روز در حال پیشرفت و تغییر بوده، تعمیر موبایل های امروزی بسیار تخصصی است و نیازمند یادگیری مهارت های لازم می باشد. یکی از مشکلاتی که ممکن است با درب های اتوماتیک و ریموتدار یا حتی چشمی درب های اتومات شیشه ای پیدا کنید این است که در فاصله معینی که مد نظر شماست ریموت یا چشمی کار نمی کنند و به اصطلاح دریافت سیگنال ندارند. مجری برگزاری دوره های آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی آماده ارائه خدمات آموزشی برای آن دسته از دوستانی که می خواهند در زمینه تعمیرات انواع تجهیزات الکترونیکی مهارت پیدا کنند بسیار پر بازده می باشد.دوره آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیک شامل تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی می باشد. تعمیر بردهای الکترونیکی و مهندسی معکوس که یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی ایرکاس بوده و کارآموزان پس از طی این دوره آماده ورود به بازار کار می باشد.

بردهای پشت فلزی دو لایه همانطور که از اسم آن مشخص است از دو لایه هادی مس تشکیل شده اند و در یک طرف پایه فلزی قرار دارند و پایه فلزی در زیر این ساختار وجود دارد که در شکل زیر نشان داده شده است. دومین تست قطعات الکترونیکی، تست مقاومت یعنی اینکه مقدار اهمی قطعه چقدر است: این در اهم متر اندازه گیری میشود ، و آزمایش آن کمی پیچیده تر از قبلی است. وسایل آزمایش و اندازه گیری نه تنها برای اندازه گیری مشخصه های مدار مورد استفاده قرار می گیرند، بلکه برای تنظیم و درجه بندی و نیز عیب یابی و تعمیر مدار نیز مفید واقع می شوند. اکثر جاروبرقی ها دو فیلتر دارند، یکی برای جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار و خاک به درون موتور، که در پشت کیسه قرار میگیرد و دیگری فیلتر بیرونی است که از ورود ذرات ریز به فضای خانه جلوگیری میکند.

آموزش تعمیر برد کولر

لازم است تا تراز را به صورت اصولی و صحیح کنترل گردد و برای انجام این کار می توان از یک دستگاه تراز کمک گرفت و آن را بر روی ماشین لباسشویی قرار داده و سپس متوجه شویم که دستگاه در چه وضعیتی قرار دارد و چه زاویه ای برای تراز شدن کامل دستگاه احتیاج میباشد. به کلیه دانشجویان دوره اموزشی فوق تخصصی الکترونیک کاربردی به صورت رایگان پکیج های کمک آموزشی داده خواهد شد. آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی یکی از رشته های پرکاربرد در صنعت می باشد کارآموزان با گذراندن این دوره می توانند مدارات الکترونیکی را طراحی و در قالب بردهای الکترونیک به تولید برسانند همچنین برنامه نویسی و ساخت آنها به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش داده خواهد شد. از این روز کارآموزان به صورت کاملا عملی توسط اساتید مجرب در این حرفه آموزش دیده و پس از گذراندن دورهتعمیرات بردهای الکترونیکی می توانند به تعمیرات انواع بردهای الکترونیک مسلط شوند. اگر جارو برقی روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جارو برقی روشن شد سیمهای رابط رله و یا ساختمان داخلیاش آسیب دیده است. مدارات داخلی ان موجود است و کارشناسان تعمیرات به راحتی میتوانند با نقشه های مدارات موجود تعمیرات را انجام بدهند .



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر برد , آموزش تعمیرات برد الکترونیکی , تعمیر برد , تعمیرات برد الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 989
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

شهر گلاس هوته در جنگ جهانی دوم توسط ارتش سرخ اتحاد شوروی در روز هشتم ماه مه سال ۱۹۴۵ بمباران شد و به تصرف درآمد. این برنامه 3000 ساعته با تنها 10 روز تعطیلی در کل سال، به شدت نیاز است اما فوق العاده با ارزش می باشد. در بین ساعت های هوشمند مطرح، ساعت سامسونگ Gear S تنها محصولی می باشد که بدون جفت سازی با گوشی می توان از آن استفاده کرد. لذا تنها با ذکر منبع آریا گستر و لینک به همین صفحه انتشار این مطالب بلامانع است ! گام 1-چنانکه برای اولین بار ساعت هوشمند گیر S را روشن کنید، همانند شکل زیر با صفحه ای روبرو خواهید شد که از شما درخواست می کند اپلیکیشن Samsung Gear را روی گوشی نصب کنید. قرار می گیرد تا به رویای ساعت ساز شدن شان دست یابند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال در راستای ایمن سازی حاشیه راهها ۱۷۶۰ نفر ساعت آموزش در جلسات ایمن سازی ارائه شده و به منظور ایمن سازی فیزیکی ۱۵ محور در دست اقدام قرار گرفت که چهار محور آن انجام شده است.

این امر صرفا هزینه های مشتری را افزایش خواهد داد.

 

اگر با بستن سوییچ خودرو , ساعت و حروف محو شده اما همچنان چراغ های کوچک داخل ساعت روشن بودند , نشان از خرابی ترانزیستور ساعت 206 Type Aدارد , به این صورت که برای رفع این ایراد باید اقدام به تعویض ترانزیستور مربوطه نمود . خیر، اغلب وقتم صرف مطالعه کتاب های فنی و روش های تدریس نوین، تعمیرات کارهای حرفه ای مکانیک و الکترونیک می شود و فرصتی برای این کار ندارم. برای استفاده مستقل از Gear S مراحل زیر را دنبال کنید. تولید نسل اول ساعت های هوشمند اپل از سیستم تک هسته ای که بر روی تراشه موجود است استفاده گردیده است; امکان مکان یابی در آن وجود ندارد و حافظه داخلی آن 8 گیگا بایت می باشد. این امر صرفا هزینه های مشتری را افزایش خواهد داد. با وجود وضعیت فعلی کسی که قصد ورود به این عرصه را دارد بایستی سخت کوش باشد، به جوانب و اوضاع آن بیشتر فکر کند و ببیند که دنبال چیست و آیا هدف آن را تأمین می کند؟

کلیه این لوازم در کامتک برای تمرین وجود دارد. 6. در این قسمت اطلاعات اکانت اختصاصی سامسونگ را باید پر کنید که برای این کار باید گزینه Sign in را انتخاب نمایید. 1. پس از نصب اپلیکیشن سامسونگ گیر بر روی گوشی، شبکه بلوتوث ساعت و گوشی اندرویدی خود را روشن کنید تا در حالت آماده جفت سازی قرار بگیرند. ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 بر خلاف نسخه قبلی خود که با گوشیهای محدودی قابل جفت سازی بود، با طیف گستردهای از گوشیهای موبایل قابل استفاده است. 5. در مرحله بعدی به شما قوانین و ضوابط استفاده از این سرویسها نشان داده میشود، در پایین این متن یک چک باکس برای موافقت با شرایط استفاده از اپلیکیشن و دو چک باکس دیگر نیز برای اجازه دسترسی ساعت و اپلیکیشن به اطلاعات گوشی وجود دارد. بعد از لمس گزینه Turn On، در بین لیست اپلیکیشنها چک باکس اپلیکیشن گیر سامسونگ را تیک بزنید. با Scroll کردن این صفحه میتوانید به لیست تمامی اپلیکیشنها دسترسی پیدا کرده و چک باکس گزینه مورد نظر را فعال کنید. گام 2-در این صفحه در گوشه سمت چپ بالا لوگوی سفید رنگ ساعت را مشاهده خواهید کرد. به هر حال از بین دو گزینه آبی رنگ موجود در پایین صفحه گزینه سمت راست که Next باشد را انتخاب کنید.

3: میزی که انتخاب میکنید باید کاملا صف، تمیز و رنگ آن ترجیحا سفید باشد. گام 1-پس از نصب Gear Manager، اپلیکیشن را باز کردن و از گوشه سمت راست بالا روی آی سه نقطه ای کلیک کرده و گزینه ldquo;Search for new devicerdquo; را انتخاب کنید. 3. در این مرحله شما باید شروع جفتسازی دو دستگاه را تایید کنید. با زدن دکمه Pair یا OK مراحل اتصال کامل به ساعت Gear S3 شروع میشود؛ اپلیکیشن در پنجرهای که مشاهده میکنید یک Passkey به شما نشان میدهد که باید یکسان بودن آن را بر روی هر دو دستگاه تایید کنید. برای شروع فرآیند آموزش تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 با گوشی اندرویدی ابتدا بر روی گوشیهای غیر سامسونگی باید اپلیکیشن Samsung Gear نصب شود. اگر از قبل یک اکانت سامسونگ داشتهاید که با وارد کردن ID و پسورد خود، فرآیند جفتسازی وارد مرحله بعدی میشود. توجه داشته باشید که قبل از انجام این مرحله روشن بودن بلوتوث هر دو دستگاه ضروری است. روی این لوگو 25 الی 30 بار ضربه بزنید تا با یک پیام مرتبط با بلوتوث روبرو شوید.



:: بازدید از این مطلب : 1038
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

شرکت فنی و مهندسی تهویه گستر راگا که دارنده گرید تاسیسات مکانیکی و برقی از سازمان برنامه و بودجه می باشد با بهره گیری از سرویسکاران در تمامی نقاط تهران و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. مدت دوره آموزش برق (باطری سازی) با توجه به مدت ساعات برگزاری دوره و شیفت آموزشی (شیفت صبح، ظهر، بعدظهر، غروب) و کلاسها (خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی) بین دو تا هشت هفته برنامه ریزی و اجرا می شود. در مرحله بعدی باید طبق نقشه کشیده شده، طرح را اجا کرد و روی کار آورد، شیار زدن مسیر لوله ها توسط شابلون و دستگاه شیار زن، نصب و جایگذاری قوطی کلید ها روی دیوار و تراز کردن دقیق آن ها، نصب جعبه فیوز و تراز کردن آن که از قبل در نقشه مشخص شده است، نصب جعبه آنتن و تلفن و ماهواره و تراز کردن آن و مواردی دیگر باید اجرا شوند. شروع به کار از روی نقشه می تواند به کار شما به عنوان یک برقکار سرعت و ظرافت ببخشد و یک ساختمان را کاملا اصولی و بر اساس استانداردها برق کشی نمائید. ۶- سوراخ کردن روشنائی سقفی توسط دستگاه ( در مورد سقف کاذب، روی سقف ساپورت خورده و روی آن لوله فیکس میشود)

آموزش برق درجه 1

نکته ای که در این مورد می توان به آن اشاره کرد، امکان دریافت وام خود اشتغالی برای دارندگان مدرک یا همان شرکت کنندگان در دروه های آموزش برق خودرو درجه 2 و درجه 1 فنی و حرفه ای است. البته برای این که فرد در این حرفه به موفقیت بالایی دست پیدا کند باید در این کار حرفی برای گفتن داشته باشد؛ یعنی این که مهارت های فنی خود را تقویت نموده و با خم و چم برق کشی ساختمان آشنایی داشته باشد. و حالا به یک تصویر دیگر از برقکاری همین پروژه نگاه کنید. در مراکز و مکانهای بسیار مهم و حساس سیستمی را تعبیه می کنند که علاوه بر شناسایی آتش و اقدامات لازم دیگر حریق را به طور اتوماتیک خاموش می کند به این سیستم اطفاء حریق می گویند. استفاده از جعبه ی فیوز بخاطر جمع کردن سیم ها در داخل این قسمت و بعد از این مرحله از اینجا سیم های برق توزیع شود به قسمتهای دیگر ساختمان. ۹-۱- در دیوارهای بتنی برای نصب و عبور لوله های برق باید هنگام قالب بندی محل لازم در نظر گرفته شود. در واقع طراحی، مونتاژ و نصب تابلوهای برق یک شغل مهم به شمار می رود و می تواند با ارگان ها و پروژه های مختلف همکاری نماید.

شرکت در دوره های مجتمع آموزشگاهی دارالفنون مزایای بسیار زیادی دارد. رعایت اصول و استانداردهای سیم کشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا در صورت وقوع اشتباه، سیستم های برق و روشنایی مجموعه از کار می افتند و خسارت های مالی و جانی بسیاری به وجود می آورند. در خصوص خودروهای خارجی در صورتی که این خودرو توسط شرکتها و کمپانیهای مطرح وارد کشور شوند شما میتوانید با مراجعه به دفاتر فنی این کمپانی در کلاسهای آموزشی آنها شرکت کنید و سیستم برقی این خودروها را به راحتی یاد بگیرید. براساس تحقیق محیطی انجام شده توسط نگارنده مبلغ در آمد تعمیرکاران برق خودرو بین 3 الی 7 برابر حداقل حقوق اداره کار و در برخی شرایط بیشتر از این مقدار نیز می باشد. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که عمر مفید خودروها بر اساس استاندارد جهانی بین 7 تا 10 سال است ولی در کشور ما خودروها به طور میانگین بین 15 تا 25 سال مورد استفاده قرار می گیرند که در نتیجه سرانه تعمیرات خودرودر کشور ما در مقایسه با متوسط جهانی بیشتر است به گونه ای که هر ایرانی سالانه به طور میانگین 5 تا 8 بار برای سرویس و تعمیر برق خودرو به تعمیرگاه مراجعه می کنند و از مشاهدات میدانی نیز می توان به این نتیجه رسید بازار این شغل به این زودی اشباع نخواهد شد.

اما در صورتی که شما به صورت مستقل و برای خودتان کار کنید خیابانی که تعمیرگاه (مغازه) شما در آن قرار دارد و مقدار رفت و آمد ماشین در آن، بزرگی و کوچکی مغازه (محل تعمیرگاه) و مجهز بودن آن به تجهیزات مدرن و به روز، دوری و نزدیکی سایر تعمیرگاه ها و اینکه تعمیرگاه شما در بورس تعمیرگاه های خودرو قرار دارید یا خیر بر درآمد شما تاثیر خواهد گذاشت. نمونه های تک تیغ و دو تیغ این دستگاه ها در بازار موجود می باشند، که نمونه دو تیغ آنها قابل تنظیم بوده و شما می توانید یک اندازه خاص برای برش روی دیوار به دستگاه بدهید. 6- با توجه تغییر دما در برخی از قسمت های ساختمان بر روی لوله ها تاثیر می گذارد لذا بهتر است از لوله های قابل انبساط و انقباض استفاده کنید تا نسبت به تغییر دما مقاوم باشد. یکی از مهمترین قسمت های آموزش سیم کشی برق ساختمان  می باشد. مهمترین سرمایه گذاری جهت خرید تجهیزاتی برق خودرو عبارتند از 1- دستگاه عیب یاب(دیاگ) 2- دستگاه شارژ باطری 3- دستگاه تست باطری 4- دستگاه گرولر (تست آرمیچر) 5- مولتی متر 6- دستگاه تست آلترناتور 7- دریل دستی برقی 8- باطری 9- هویه چکشی و برقی 10- جعبه ابزار کامل با ابزار 11- جعبه بکس 12- انواه آچار تخت و رینگی 13-انواع پیچ گوشتی 14- انواع آچار آلن 15- دستگاه شارژ کولر به همراه نشت یاب دستی 16 انبردست، دم باریک،چکش پلاستیکی و آهنی، میز کار همراه گیره ، کولر، (بخاری، تلویزیون، یخچال به صورت اختیاری) که حدودا بین 12 تا 20 میلیون سرمایه جهت خرید تجهیزات مغازه باطری سازی سرمایه نیاز میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 863
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

خرید گوشی سامسونگ استوک یکی از راهحلهای مقرون به صرفه برای تهیه یک گوشی موبایل با کیفیت و با قیمت مناسبتر است، به ویژه اگر قصد خرید مدلهای پرچمدار این برند را دارید، زیرا با عرضه مدل جدیدتر گوشی سامسونگ در بازار، مدلهای پیشین آن با قیمت کمتری برای فروش گذاشته میشوند و شما میتوانید با پرداخت هزینه کمتر، محصولی را خریداری کنید که برای مدت زمان طولانی میتواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. باتری ها به دو دسته اصلی و پشتیبان یا Backup تقسیم میشوند. تفاوت اصلی گوشیهای سری Y و گوشیهای هواوی نوا، دوربین قویتر در سری نوا است و خرید گوشی هواوی نوا برای جوانترها که به دوربین اهمیت بیشتری میدهند، مناسبتر است. در مجموع اگر طرفدار گوشیهای هواوی هستید و یک گوشی ارزانقیمت میخواهید، خرید گوشی هواوی وای را به شما پیشنهاد میکنیم. گوشیهای هواوی وای (سری Y) نسبت به آن دو سری ارزانتر هستند اما همچنان ویژگیهای بسیار خوبی دارند. در واقع میتوان گوشی هواوی وای را با گوشی گلکسی A سامسونگ مقایسه کرد.

آموزش گوشی موبایل

وجه تمایز گوشی هواوی در مقایسه با گوشیهای رقیب چیست؟ در قسمت پشتی نیز یک دوربین با رزولوشن استاندارد با یک واحد اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد که با ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو ماژول 2 مگاپیکسلی تکمیل می شود. ویژگی گوشیهای سری P که سبب شده است در زمرهی گوشیهای پرچمدار قرار بگیرند، دوربین آنها است. در حالی که اضافه کردن کارت SD می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند ، یک روش بهتر برای انجام آن وجود دارد. این گوشی شباهت زیادی به گوشی هواوی میت ۴۰ پرو دارد و مجموعهی دوربین آن نیز همانند هواوی Mate 40 Pro است. در سالهای گذشته، این غول فناوری چینی تعداد زیادی گوشیهای نوا وارد بازار میکرد. تعداد آنها آن قدر زیاد شده است که دیگر به دیدنشان عادت کردهایم و اصولاً هم چیزی جز تبلیغی که محتوایی را نشان میدهد، نیستند. به احتمال زیاد گوشیهای سری P50 هواوی که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار میشوند، نیز فاقد اپلیکیشنهای گوگل هستند. البته هواوی میت ۴۰ نیز همانند دیگر گوشیهای جدید هواوی فاقد اپلیکیشنهای گوگل است. بنابراین، گوشیهای جدید هانر همانند گوشیهای جدید هواوی، فاقد اپلیکیشنهای گوگل هستند.

لوازم جانبی موبایل

سیستم عامل جدید گوگل اجازه دسترسی سریع به فهرست اپلیکیشنهایی را میدهد که در حال استفاده از میکروفون یا دوربین هستند. گوشیهای هانر در هر محدودهی قیمتی، از گوشیهای اقتصادی تا گوشیهای پرچمدار، موجود هستند. ۵- در مرحله بعدی باید دستگاه مبدا و مقصد را روی هر دو گوشی مشخص کنید. ابتدا Storage & cache و سپس پاک کردن حافظه نهان Clear cache را انتخاب کنید . در واقع شما میتوانید با دوربین گوشی Y8s بدون دردسر تصاویری منحصر به فرد در تاریکی و نور کم ثبت کنید. دوربین پی 40 پرو پلاس از بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری پشتیبانی کرده و سیستم تثبیت تصویری آن هم در حین بزرگنمایی به خوبی عمل میکند. این گوشیها همانند سری نوا هواوی دوربینهای بسیار خوبی دارند و در رنگبندیها و طراحیهای مختلفی موجود هستند. سالها است که دوربینهای پشتی گوشیهای سری P، از بهترین دوربینها در میان گوشیهای هوشمند بودهاند. با این حال، بهبود بعضی از قطعات داخلی و طراحی باکلاستر آنها سبب شده است که از خیلی از جهات، نسبت به گوشیهای P40 برتری داشته باشند. با این حال، به دلیل قابلیت استفاده از اپلیکیشنهای گوگل در گوشیهای سامسونگ، این رقابت بیشتر شبیه به یک مسابقهی تمرینی برای سامسونگ است. اما در مورد امنیت حرف زده شد و یک سوال شاید برای هر یک از ما پیش بیاید که آیا چیزی به نام امنیت بعد از به سرقت رفتن گوشی، معنا پیدا خواهد کرد؟

اما با توجه به مواردی که گفته شد تعمیرات موبایل آیفون قدری از بقیه برند ها سخت تر است، که این سختی می تواند بخاطر نبود نمایندگی مجاز و رسمی و یا به دلیل بالا بودن قیمت لوازم جانبی آیفون باشد. به بررسی چالش های مختلف تعمیر گوشی سامسونگ و معیارهای انتخاب بهترین نمایندگی تعمیرات سامسونگ تهران پرداختیم. با توجه به این که روز به روز استفاده از تلفن های هوشمند بیشتر می گردد و هر فرد حداقل دارا یک دستگاه موبایل می باشد و مدل های متنوعی از آن وارد بازار می گردد، می توان آینده شغلی مناسبی را برای افرادی که به تعمیرات موبایل مشغول می باشند در نظر گرفت. 2- آیا با استفاده از لوازم جانبی اضافی می توانم حافظه گوشی آیفون خود را بیشتر کنم؟ چیپست موجود در دل گوشی سامسونگ A10، از معماری 14 نانومتری ساخته شده و بر روی خود یک پردازنده هشت هستهای را قرار داده است. آیفون SE، گوشی با ظاهری مانند آیفون های قدیمی تر بود که نسبت به دیگر محصولات اپل و قیمت گوشی آیفون، ارزان تر بود اما با این حال از سخت افزاری قوی تر برخوردار بود.



:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

در نتیجه می توان مشاغل تعمیرات لوازم خانگی و همچنین تعمیرات بردهای الکترونیکی را از جمله مشاغل مرتبط با تعمیرات ماشین ظرفشویی دانست. همچنین تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی در رشته الکترونیک به دانشجویان تدریس می شود و این افراد قادر به تعمیرات برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی می باشند. به این ترتیب سفارش شما ثبت خواهد شد. اگه توضیح بیشتری نیاز هست وارد کنید و در نهایت، دکمه ثبت سفارش رو بزنید. یا اپلیکیشن آچاره رو نصب کنید و یا از طریق وب سایت آچاره اقدام کنید. ۱E، IE (مدل های Waterwall) آب آن را از طریق فیلتر ایجاد نمی کند. با توجه به این وضعیت، خانواده ها ترجیح می دهند که با فراگرفتن آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی بخش مهمی از نیاز خود از این طریق برطرف کرده و نیازی به تماس مداوم با شرکت های تعمیراتی نداشته باشند. با گذشت سالها برند های متفاوت این وسیله پر کاربرد به کشور وارد شده است و در بازار توزیع شده است.شرکت آریا بهکار به عنوان تعمیر گاه تخصصی برند های ماشین ظرفشویی در زمینه سرویس و رفع عیب این دستگاه توانسته است با بهره گیری از تعمیر ظرفشویی مجرب خود رضایت مشتریان را جلب نماید.

 

آموزش تعمیرات اتو

 

آدرس دقیق رو وارد کنید و یک شماره تلفن از خودتون وارد کنید. اگر بدون داشتن مهارت و آگاهی سعی کنید آبمیوه گیری خود را تعمیر کنید و موتور آن را بررسی نمایید ممکن است به موتور صدمه وارد کنید و موجب وارد کردن صدمات بیشتر به دستگاه شوید. هنگامی که درب یخچال فریزر به خوبی بسته نشود دمای آن نیز به اندازه کافی پایین نمی رود. 1. در اینجا به توضیح اینکه چگونه لولاهای درب یخچالتان را سفت کنید تا مشکل بسته نشدن درب یخچال حل شود میپردازیم. در ابتدا شما با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه مجاز ظرفشویی اسنوا به خود در زیر تماس حاصل نمایید . تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ بوسیله قطعات اصل و اورجینال برای تعمیر دستگاه در این نمایندگی مجاز انجام می گیرد. قطعات تفال, قطعات کروپس ,قطعات مولینکس,تعمیرگاه مجاز اتو مولینکس , نمایندگی مجاز تعمیرات مولینکس در تهران , خدمات پس از فروش مولینکس … این کار به صورت تخصصی و پیشرفته انجام می شود و کار سادهای نیست و نباید آن را به هر کسی سپرد.خدماترسانی و تعمیرات ماشین ظرفشویی وایت هاوس کار هر کسی نیست و فقط به دست تعمیرکاران ما که از متخصصان و تکنسین های شاخص نمایندگی تعمیرات ظرفشویی وایت هاوس هستند، انجام میشود.

ضمنا ما دارای شعب یا نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در سراسر تهران می باشیم. تعمیر آبمیوه گیری در بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی تهران، انجام می شود. تعمیر ظرفشویی از جمله موارد تخصصی است که شرکت آریابهکار برای نشان دادن حساسیت مربوط به آن از تعمیرکار ماشین ظرفشویی متخصص میکند. اگر درب یخچال کمتر باز و بسته شود، قفسههای روی درب آن سنگین نباشد، برفک، یخ و آبگرفتگی کف به سرعت برطرف شود، یخچال بهدرستی تراز شود و لاستیک دور درب بهطور مرتب چرب شود؛ بسیاری از مشکلات مرتبط با درب، هرگز برای این دستگاه اتفاق نمیافتد. شما همچنین می توانید لاستیک را با یک اسکناس تست کنید. اگر شما نیاز به جایگزینی هر یک از بازوهای اسپری دارید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید نیازی به ترس و وحشت نیست، زیرا ما در ادامه مطلب در مورد چگونگی تعویض بازوهای اسپری بدون آسیب رساندن به ماشین ظرفشویی با شما صحبت خواهیم کرد. تأیید کنید که فشار آب و دمای مورد نیاز آب تأمین می شود. اگر نشتی می بینید ، به راهنمای ما در مورد آب نشت ماشین ظرفشویی مراجعه کنید. تشکیل شده است. پس از کسب مهارت های لازم در این شغل، در صورت توان می توان به اجاره یک مغازه پرداخت و در آنجا مشغول به کار گردید اما در غیر این صورت نیز می توان در شرکت های خدماتی و تعمیراتی مختلف استخدام شد و به کسب درآمد پرداخت.

۴C ، ۴E ماشین ظرفشویی در فشار یا دمایی که لازم دارد آب نمی گیرد. دلیل این امر این است که تمامی تعمیرکاران، سابقه طولانی مدت در زمینه سرویس ظرفشویی white house دارند و نیازی به هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست. مدت زیادی از اختراع ماشین ظرفشویی نمیگذره و در تمام مدتی که این وسیله جدید و ارزشمند نبود، آدمها و بیشتر خانمها مجبور بودن، زمان زیادی از روز رو به شستن ظرفها اختصاص بدن، به خصوص اگه قرار بود، مهمونی بزرگی هم داشته باشن و به این ترتیب، مدت زمانی که باید جلوی سینک ظرفشویی میایستادن و ظرف میشستن، خیلی بیشتر میشد. اگه تازه یه ماشین ظرفشویی خریدید و نمیدونید اون رو چطور توی خونتون و البته در آشپزخانه نصب کنید و یا ماشین لباسشوییتون بر اثر استفاده مداوم و یا هر دلیل دیگهای خراب شده، پس باید دنبال متخصص حرفهای باشید که اینکارها رو براتون انجام بده. راهکار تعمیرکار متخصص اتو : در این مورد، باز هم نگاهی به محفظه سطح اتو و دریچه دستگاه بیندازید. نقش انسان ها این است که باید ظرف ها را به صورت صحیح و اصولی درون دستگاه قرار داده، مواد شوینده اضافه کنند، چرخه های شستشوی مناسب را تنظیم کرده و دستگاه را روشن کنند.



:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

در صورت داغ شدن موتور جاروبرقی هر چند اغلب دلیل داغی خود موتور است ولی بهتر است برد جاروبرقی هم بررسی شود. با این کار شما با علاقه خود می توانید درآمد خوبی داشته باشید. این قیمتها درواقع دلیل زیادی دارد که مهمترین آن تعمیرکار نبودن و نداشتن تخصص بالا می باشد. این ای سی که روی برد ال ای دی قرار دارد، عهده دار تنطیم نور صفحه و تغذیه است. کم شدن مکش جاروبرقی یکی از متداولترین مشکلات این دستگاه است و دلایل متفاوتی نیز دارد. دوره آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی یکی از دوره های بسیار تخصصی و پرطرفدار در این آموزشگاه است که به صورت تخصصی و کارگاهی به طریقه تعمیر و عیب یابی انواع بردهای الکترونیکی می پردازد. نحوه عیب یابی بردهای الکترونیکی دانلود مقاله عیب یابی الکتریکی عیب یابی الکتریکی: یک کامپیوتر لپ تاب با برنامه نویسی pic ، ارتباطات وبرنامه های عملیاتی از ضروریات تجهیزات مدرن امروزی است ،مهندسان ، مدیران تولیدی، سرپرستان تعمیراتی ،تعمیرکاران فنی، تکنسین های برق ،تکنسین های کارافزار، دستگاههای تعمیراتی، همگی نیازمند به داشتن pic دانش کامپیوتری، آموزش و مهارت در عیب یابی مسائل کامپیوتری می باشد.

تعمیر برد های الکترونیکی

از دیگر قطعات رایج و متداول در ساختار انواع برد الکترونیکی خازن بوده که در نگه داری و جای دادن بار الکتریکی نقش دارد. به این نوع پل های الکتریکی “ویاس” گفته می شود. این نوع مواد غذایی در صورت وجود کپک باید دور انداخته شوند زیرا دارای رطوبت بالایی بوده و نواحی زیر قسمتهای سطحی نیز میتواند آلوده شده باشد. این آموزشگاه از اساتید متخصص و حرفه ای برای آموزش مفاهیم برق و الکترونیک بهره گرفته و در کارگاه هایی کاملا مجهز به برگزاری دوره های آموزشی خود می پردازد. دختران دیگر با شنیدن این حرف به او خندیدند و سپس هر کس مشغول ریسیدن سهم پنبه خود شد. در ابتدای این مقاله میخواهیم بگوییم که ماینینگ چیست و کلاً استخراج ارز دیجیتال چه معنایی دارد و چگونه است و پس از آن آشنایی مختصری را برای عزیزان نسبت به دستگاه های استخراج ارز دیجیتال , انت ماینر (antminer) یا بطور اختصار ماینر را داشته باشیم و سپس نکاتی را در مورد خرید یک دستگاه مناسب چه مواردی را باید در نظر بگیریم که بهره وری بهتری داشته باشیم و در پایان در مورد آموزش تعمیرات ماینر و مختصری از مباحث آموزشی در دوره آموزش تعمیرات دستگاه بیت ماینر را خدمتتان مطرح میکنیم.

تعمیر بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای

به همین منظور سایت های مختلفی مثل فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مجموعه متنوع و کاملی از بهترین و مرغوب ترین محصولات مورد نیاز خانواده ها را برای فروش عرضه می کنند. چرا آموزش تعمیرات برد های الکترونیک آپادانا با سایر فیلمهای آموزشی متفاوت است؟ 4. چراغ جلوی تلویزیون چشمک میزند ولی روشن نمی شود : وقتی چراغ جلوی تلویزیون چشمک می زند ولی روشن نمی شود در بیشتر موارد در تلویزیون های سامسونگ خرابی در قسمت پاور تلویزیون می باشد و در بیشتر موارد برد پاور تعمیر می شود. مدل ۴۳LF540T سریLFال جی بیشترین ایراد در قسمت مین برد را داراست .در این مدل تلویزیون روشن و خاموش می شود که با تعویض مین برد ایراد بر طرف خواهد شد. علت این امر این است که برد وسیلهای بسیار حساس است و همانطور که گفته شد مانند مغز دستگاه عمل میکند. آبسردکن ها نیز جزء وسایلی هستند که نیاز زیادی به رسیدگی دارند.به دلیل رطوبط موجود در قسمت هایی که با آب تماس دارند محل تکثیر میکروب ها و باکتری ها میشوند مخصوصا زمانی که آب داخل مخزن به مدت زیادی ساکن بماند و مصرف نشود در صورتی که بیشتر از یک هفته این آب بلا استفاده ماند آن را با مخزن جدید عوض کنید بهتر است در غیر این صورت شما نیاز به سرویس دوره ای پیدا میکنید.

چنانچه این سنگ ریزه ها پشت صافی انباشته شوند، گرما و بازدهی پکیج کاهش می یابد. روش دوم تست با LED می باشد چون خروجی ULN در برد پکیج 24 ولت است. از دیگر مزیتهای آنها کیفیت کار و در نظر گرفتن وقت مشتری است به همین دلیل است که در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما ارائه میدهد. مهمترین قسمت این محصول تراشهی مرکزی است که به آن GPU گفته میشود. این وایا ها امکان استفاده بیشتری از فضای فیبر را می دهند و با استفاده از آنها می توان تعداد سیگنالهای بیشتری را از لایه ها عبور داد. بعلاوه، همه­ این ابزارها و اپ­ها رایگان هستند و شما می­توانید هر گونه مدار چند لایه ، و پروژه را با چندین پارامتر، طراحی و تحلیل و شبیه سازی کنید. پس شما 2 عدد LED بلوکی 12 ولتی را با هم سری می کنید. گام بعدی در مراحل طراحی یک برد الکترونیکی، طراحی اولیه مدار است؛ بدین صورت که در ابتدا قطعات را کنار هم جایگذاری کرده و ارتباط بین آن­ها را مشخص کنیم، به طور مثال سنسورها را در کنار پایه­های ورودی میکرو، و موتور را در کنار پایه­ها خروجی قرار میدهیم. مطابق شکل زیر، وقتی قطعهای را فشار میدهیم، پایههای آن بین دو لبه گیرهها قرار میگیرند.

 


:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

اموزش تعمیر اپل واچ، اموزش تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ، اموزش تعمیر ساعت هوشمند سیم کارت خور، اموز تعمیر دستنبد هوشمند و اموزش تعمیر ساعت از موارد اصلی در کلاس میباشد. 1: مجموعهای از پیچ گوشتیهای مختص تعمیر ساعت را تهیه کنید. 11: قاب، پیچ کوک و شیشه ساعت را مجددا ببندید. اگر تنظیم تاریخ به هم ریخته باشد باید پیچ را یک مرحله به سمت بیرون بکشید و مجددا تنظیم را انجام دهید. به نظر او باید ساعت های هوشمند طوری طراحی شوند که بتوان از آن ها به عنوان یک دستگاه جداگانه استفاده کرد. که با تعویض آنها مشکل برطرف خواهد شد. این مشکل که بسیار کم اتفاق میافتد ایراد داشتن برنامه آی سی اپیرام (۹۳C46) است که با برنامهریزی مجدد رفع خواهد شد. استفاده می شوند که کارایی آن ها را محدود می کند. با گستردگی ساعت های موجود در بازار، کار آموزان می توانند در آموزشگاه به صورت کامل با تعمیر انواع ساعت ها از برندهای مختلف آشنا شوند. آموزش تعمیر ساعت مچی یکی از رشته های پرطرفدار فنی و هنری می باشد که در آموزشگاه ها تدریس می گردد.

همانند کلاسهای حضوری در ۱۲ درس بخش بندی شده است.

کرنوگراف قابلیتی است که با کمک آن میتوانید از گذر ثانیه هم مطلع شوید. بنابراین اگر شما آموزش تعمیرات ساعت مچی را بلد باشید میتوانید مشکل خود را حل کنید. در این دوره به صورت کامل و جامع تعمیرات تخصصی ساعت های مختلف به کارآموزان آموزش داده می شود. در این دوره شما به صورت کامل تعمیرات تخصصی انواع ساعت های ایرانی وبرندهای مطرح دنیا را آموزش می بینید. دوره آنلاین آموزش تعمیرات ساعت همانند کلاسهای حضوری در ۱۲ درس بخش بندی شده است. اختصاصا دوره تعمیر ساعت هوشمند اپل توسط تعمیرکار محصولات اپل تدریس میگردد. تعمیرکاران این مجموعه دارای سالها تجربه بوده و دوره های لازم جهت تعمیرات دستگاه های هوشمند الکترونیک را سپری نموده اند. با ثبت نام در دوره آموزش تعمیر ساعت مچی هوشمند همراه با اموزش تعمیر موبایل در یک مرکز خدمات گوشی میتواند جوابگوی بیشتری به مشتریان باشید. دیود اول برای این هستش که پالس بی موردی از جانب سیمهای ما به کامپیوتر نره و برای دیود هم، از جایی که دزدگیر یک سیم برای لادری داره و ما چهارتا سیم توی ماشین داریم، دیود دوم رو استفادهرمیکنیم که اگر یک درب باز شد، ما بقی دربها توی کیلومتر ماشین باز نشون نده یا به عبارتی منفی درب باز شده به باقی دربها نره.

به همین دلیل شما حاضر هستید به هر قیمتی تعمیر ساعت مچی خود را به دست یک فرد کاربلد بسپارید. ساعت مچی هم مانند هر وسیله دیگری ممکن است نیاز به تعمیر و سرویس پیدا کند، علاوهبر آن با توجه به گران بودن قیمت ساعتهای مچی، تعمیر ساعت یکی از راهحلها بسیار منطقی است. روتور قطعهای است که فنر اصلی ساعت مچی را به کار میاندازد. همونطور که در خود مطلب هم اشاره شده نیازی به اتویه فلت نیست. این نوع فلت هیچگونه لحیمی ندارد و فقط با چسب خود فلت چسبانده میشود. در پایان این مرحله دستگاه به واحد پذیرش تحویل داده می شود تا با اطلاع رسانی به شما دستگاه را تحویل بگیرید. همچنین مدت زمان گارانتی تعمیرات نیز در این زمان به شما اطلاع داده می شود. هر چند ممکن است ادعای هزینه ی ایاب و ذهاب رایگان از جانب شرکت مطرح شود ولی در هر صورت زمان و هزینه ی صرف شده در این راه با مشتری به گونه ای دیگر محسابه خواهد گردید. علاقمندی به حرفه و شغل تعمیر ساعت از زمان گذشته وجود داشته است، ولی امروزه این تجارت کمرنگتر شده و متقاضیان این حرفه کمتر هستند.

این گارانتی به دو بخش تقسیم می گردد.

این ترانزیستور در بازار موجود نیست، ولی میتوان به جای آن از ترانزیستور «b772» استفاده نمود، به طوری که نوشتههای روی سطح ترانزیستور به سطح برد لحیم شود (برعکس). 3: میزی که انتخاب میکنید باید کاملا صف، تمیز و رنگ آن ترجیحا سفید باشد. ما آن میچینیم و سمت خط دار دو عدد دیود را بهش وصل میکنیم و سمت بدون خط دیودها را یکی به سمت کامپیوتر سیم چیده شده و یکی به سمت لادری منفی دزدگیر وصل میکنیم. این گارانتی به دو بخش تقسیم می گردد. همچینین دوره اموزش تعمیر ویس رکوردر، مخصوص واردکنندگان پلیرهای کوچک و شرکت های گارانتی لازم است. با گذراندن کلاس اموزش تعمیر اپل واچ که از محصولات خوب اپل است پاسخگوی بهتر به مشتریان مرتبط میباشند. 9: قطعاتی که از ساعت باز کردید را بررسی کنید و قطعه خراب را تعویض کنید. سوپاپ گاز هلیوم قطعهای است که برای تنظیم فشار هوا در غواصی به کار میرود، در واقع این قطعه، هلیومی که درون ساعت محصور شده را آزاد میکند، تا شیشه ساعت و سایر قطعات آسیبی نبینند.



:: بازدید از این مطلب : 1093
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

این کلید یک پل را بعنوان ذخیره در نظر می­ گیریم چون در ساختما­ن های جدید امروزه از شیلنگ­ های نورانی و نورپردازی­ های مختلف استفاده می­ کنند برای همین یک لوله ذخیره از این کلید یک پل به گچ­بری سقف وارد می­ شود تا بعدا برقکار بتواند از این قسمت نور مخفی را روشن و خاموش کند. در قسمت راهرو و مقابل در آسانسور نیز یک چراغ سقفی قرار داده شده است و این چراغ را به سنسور حرکتی متصل کرده ­ایم تا به محض اینکه شخص از واحد ساختمانی یا از داخل آسانسور بیرون می­ آید این سنسور حرکت فرد را تشخیص دهد و قسمت راهرو برایش روشن شود و شخص بتواند مسیرش را پیدا کند. در هر طبقه یک شستی روشنایی راه ­پله را روبروی آسانسور نصب می­ کنیم و خود تایمر راه پله در پارکینگ نصب می­ شود. طبق قوانین برق ساختمان، ما مجاز هستیم که از هر سرخط، حداکثر ۱۲ نقطه روشنایی را تغذیه کنیم. همانطور که در شکل پایین صفحه مشاهده می­ کنید ما تمام چراغ­ های اضطراری راه­ پله­ ها را در یک سرخط جداگانه قرار داده ­ایم و به فیوز شماره ۶ از پنل مشاعات متصل کرده ­ایم (L6/ DP0). اگر فاصله دتکتورها از تابلو خیلی دور است سیم ۲٫۵ میلی متر مربع استفاده شود(در هتل ها) .

برق ساختمان درجه 1

البته امروزه برای روشنایی قسمت راه­پله ­ها بیشتر از چراغ­ های سنسور سرخود استفاده می ­شود ولی ما برای اینکه طریقه استفاده از شستی وتایمرراه پله را نیز به شما آموزش دهیم، راه­ پله ها را با استفاده از این سیستم روشن کردهایم. ما به پنل مشاعات DP0(Distribution Panel 0) می­ گوییم. این چراغ­ های سنسور دار نیز به همان سرخط چراغ­ های سقفی راه­ پله متصل شده ­اند و برق خود را از L5/ DP0 دریافت می ­کنند. برای این کار مانند شکل پایین تمام کلیدهای پزیرایی را به هم متصل کنید و بعد از کلید دو پلی که بر روی دیواری که در ضلع جنوبی پذیرایی قرار گرفته و سرخط از آن قسمت شروع می ­شود و همچنین کمترین فاصله را تا جعبه فیوز دارد یک لیدر می ­زنیم و آن را به L8/ DP1 متصل می­ کنیم. و نکته دیگر اینکه طبق مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان که می­ گوید: در یک اتاق با فضای مشخص تمام کلیدهای روشنایی باید از یک سرخط تغذیه شوند. حالا باید تمام چراغ ­های پذیرایی را در یک سرخط قرار دهیم. نرفته باشد، موجب صدما به افراد در تاریکی می شود. نکته مهم: اگر میخواهید هم در زمانهای قطعی برق، برق داشته باشید و هم در زمان نوسانات شدید برق به دستگاههای شما آسیبی نرسد باید از UPS نوع آنلاین استفاده کنید.

اما سیم کشی روکار از این نظر که در زمان کنترل وضعیت سیم ها، سختی در کار وجود ندارد نسبت به سیم کشی توکار برتری دارد. به این ترتیب طراحی پلان روشنایی طبقه اول این ساختمان به پایان رسید. در محیط های صنعتی این تابلوها بسیار پیچیده شده و نیازمند طراحی های دقیقی هستند. ارایه خدمات در این زمینه به صورت ارسال اینترنتی و یا حضوری فایل های مدلسازی، شبیه سازی، نتایج و آموزش تخصصی فرآیندهای طراحی و شبیه سازی می باشد. کلیدهای برق را در قسمت ورودی آشپزخانه نصب کنید تا به محض ورود بتوانیم چراغ­ های آشپزخانه را روشن کنیم. این کلیدها را در ضلع جنوبی پذیرایی و در قسمت ورودی در اصلی واحد آپارتمانی نصب می­ کنیم یعنی جایی که بیشتر در دسترس قرار دارد. چون این واحد ساختمانی، پذیرایی نسبتاً بزرگی دارد از دو لوستر استفاده کرده ­ایم و آن ها را در سقف پذیرایی نصب کرده­ ایم. یک کلید دو پل دیگر را نیز کنار این کلیدها نصب می­ کنیم و با یک پل ان یکی از مهتابی­ ها و با پل دیگر آن چراغ دیواری دکوراتیو را روشن می کنیم.

آموزش برق کشی ساختمان از صفر تا صد

دوباره کنار این سه کلید دو پل یک کلید یک پل نیز قرار می دهیم و با استفاده از لیدر مشخص می­ کنیم که برای STRIBLIGHT در نظر گرفته شود. دوباره یک کلید تک پل نیز در کنار کلیدهای آشپزخانه قرار می­ دهیم و آن را برای STRIBLIGHT در نظر می­ گیریم تا بتوانیم یک کلید ذخیره نیز برای نور مخفی آشپزخانه داشته باشیم. سپس دستهبندی بارها ازنقطهنظر اهمیت تداوم برقرسانی به آنها بیانشده و در پایان در فلوچارتی به گامهای لازم بهمنظور تکمیل یک طرح الکتریکی اشارهشده است. آموزشگاه های فتی به همین دلیل به وجود آمده اند که بتوانند نیروی کار کارآمد را وارد جامعه کنند و بنابراین افرا می توانند به این آموزشگاه ها بروند و با استفاده از دوره های آموزشی برق آنها این فن را یاد بگیرند و وارد بازار کار شوند. سیم کشی ساختمان به وسیله فنر داخل لوله ها بسیار راحت تر انجام می شود. چراغ های سقفی که در راه­ پله نصب کردیم و در شکل پایین این صفحه مشخص است فقط برای طبقه اول نشان داده شده، این چراغ­ ها با چراغ­ های سقفی طبقات بالا تر و پایین­ تر از خودشان هم در ارتباط اند و همگی در یک سرخط قرار دارند.



:: برچسب‌ها: آموزش برق ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 838
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

با خرید قطعات گوشی موبایل هواوی می توانید بخش زیادی از مشکلات سخت افزاری گوشی خود را حل کنید. تعمیر گوشی های هواوی معمولا با خرید قطعات موبایل هواوی و تعویض این قطعات میسر است. چرا که نوسانات قیمت ارز باعث افزایش چشمگیر قیمت اسمارت فون های امروزی شده و این افزایش قیمت کاربر را متقاعد میکند در مواقع خرابی و اختلال گوشی خود، به جای خرید گوشی جدید، اقدام به تعمیر استاندارد گوشی قبلی خود کند. از دیگر سیستم عامل های معروف و پرطرفدار دیگر که در گوشی های آیفون به کار رفته است سیستم عامل ios می باشد که آن هم از خصوصیاتی ویژه ای برخوردار بوده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. آموزشگاه برق گستران به عنوان یک آموزشگاه حرفه ای از بهترین اساتید آموزشی ایران برای برگزاری این دوره استفاده می کند و بهترین تجهیزات آموزشی روز دنیا را تامین نموده تا بتواند این دوره مهم را با سرفصل های استاندارد جهانی و با بهترین کیفیت برگزار کند. گوشی تلفن همراه یکی از مهم ترین وسایل برای ایجاد ارتباط، ثبت لحظات شیرین، ارتباط با شبکه جهانی و به اشتراک گذاری اطلاعات است. کافی است از طریق لینک مربوطه و با انتخاب محصول، مشکل و یا سوال خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.

موبایل سامسونگ

در اینجا مشخص می شود که مشکل از هارد گوشی می باشد. صفحه ای شبیه به Feed اینستاگرام که عموم اتفاقات مهم در آن رخ میدهد و فعالیت روم ها و کلاب های مختلف نیز در آن مشخص می شود. در مجموع پسندیدن چنین طراحی کاملاً سلیقه ای است اما قطعاً کاربران زیادی در غرب به داشتن چنین طراحی خاص و برجسته ای علاقمند هستند که متاسفانه در حال حاضر امکان دسترسی به آن را ندارند. برای بسیاری از مشتریان اپل ، آیفون 4 بهترین طراحی آیفون در تمام زمان ها بود. همه از جمله تعمیراتی هستند به اندازه صفحه نمایش و برد، هزینه بردار نیستند. تعمیر تخصصی و مناسب موبایل شامل کنار هم قرار گرفتن موارد بسیار است که باید از سوی تعمیرکار رعایت شود.اجرای تمامی این موارد، تنها از عهده تعمیرکاران و متخصصینی بر می آید که دانش و تجربه ی کافی در حوزه ی تعمیرات تلفن همراه داشته باشند.عیب یابی صحیح مهم ترین رکن در تعمیر هر دستگاه، از جمله تعمیرات موبایل است.در بحث عیب یابی اساتید آموزش تعمیرات موبایل در این مرکز شما را با روش های نوین دنیا و کار با دستگاه ها جهت عیب یابی گوشی موبایل آشنا می کنند.زیرا اجرای نادرست و یا ناقص فرآیند عیب یابی، می تواند گوشی موبایل را دچار معایب بیشتری کند، چرا که اگر عیب یابی درست نباشد تعمیر نیز به درستی انجام نمی شود.

 

آموزش گوشی موبایل

 

تا این قسمت توانستید با نحوه بروزرسانی گوشی سامسونگ آشنا شوید که فرآیندی ساده و بسیار آسان است و می توانید از طریق آن اقدام به آپدیت سیستم عامل گوشی خود کنید. آموزش تعمیرات موبایل در واقع به دورهای گفته میشود که در آن کارآموز با تمام قطعات موبایل آشنا میشود به طوریکه میتوانند به عیبیابی و مشکلات مربوط به تعمیرات موبایل بپردازند در واقع برای اینکه بتوانید در این زمینه مهارت بالایی کسب کنید نیاز به یک استاد ماهر دارید که بتواند نیاز شما را در زمینه آموزش تعمیرات موبایل رفع کند. میتوانید با متخصصان فنی ما بهصورت آنلاین گفتگوی زنده داشته باشید! ارائه خدمات دیجیتال بدون نیاز به مراجعه به مراکز سامسونگ و با روشهای آنلاین در خانه میسر است و متخصصان فنی ما به صورت شبانهروز و در تمام روزهای هفته جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات شما در دسترس هستند. سپس با حرکات آهسته ی دورانی گوشی را تمیز کنید. بازار پر رونق و رو به رشد این حوزه، بسیاری از جوانان جویای کار و بسیاری از افراد که به دنبال انتخاب شغل دوم هستند را به سمت راه اندازی مغازه و ورود به بازار کار تعمیرات موبایل رهنمون می سازد. قیمت قطعات موبایل هواوی در بازار بر حسب نوع و کیفیت قطعه متفاوت است.

معمولا در میان قطعات موبایل هواوی ، قطعاتی که قیمت بالاتری دارند، طول عمر و کیفیت بالاتری را نیز به شما ارائه می دهند. همچنین با خرید لوازم جانبی موبایل هواوی می توانید از گوشی خود بهتر نگهداری کنید و طول عمر آن را تا حد زیادی افزایش دهید. گلکسی فولد مجهز به پردازنده قدرتمند مرکزی هشت هستهای Qualcomm Snapdragon 855 با تکنولوژی ساخت ۷ نانومتری و معماری ۶۴ بیتی است، با یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۴۲ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۷۸ گیگاهرتزی، همان چیپ ستی که در گوشیهای Galaxy S10، Galaxy Note 10 و Galaxy A90 5G این شرکت استفاده شده است. تاکنون گوشیهای زیادی از سری A تولید شده است، اکنون این شرکت مدل دیگری را هم معرفی کرده است. در لیست زیر می توانید تنوع زیادی از گوشی های این غول تکنولوژی را مشاهده کنید و برای خرید آنها از صفحه مربوطه اقدام نمایید فراموش نکنید قبل از خرید حتما نقد و بررسی و مشخصات فنی گوشی مورد نظرتان را مشاهده کنید. این گوشیها با توجه به ماهیتشان و میزان استفاده از آنها ناگزیر در معرض خرابی هستند و نیاز به تعمیرات پیدا میکنند.



:: بازدید از این مطلب : 775
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

 

نحوه تعمیر مایکروویو

اگر اجاق مایکروویو شما دچار مشکل شده و کار نمی کند، پیشنهاد می کنیم برای تعمیر اجاق مایکروویو خود، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. شاید بتوانید خودتان به عیب یابی مایکروویو پرداخته و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.


نکات مهم در هنگام تعمیر مایکروویو :

  1. قبل از شروع تعمیر مایکروویو ، برچسب هشدار روی اجاق مایکرویو را بخوانید و دنبال کنید.
  2. هیچگاه پوشش روی سیم برق را باز نکنید.
  3. قبل از شروع تعمیر مایکروویو ، باید خازن ذخیره برق را تخلیه کنید.

 

مراحل تعمیر مایکروویو :

آموزش تعمیر مایکروویو شامل ۸ مرحله است که در ادامه به تفکیک برای شما بازگو می‌کنیم:

 

گام اول آموزش تعمیر مایکروویو : قطع اتصال برق و خارج کردن قطعات متحرک

 قبل از شروع به تعمیر مایکروویو مطمئن شوید سیم برق جدا شده و سپس قطعات متحرک را از اجاق مایکروویو خارج کنید.

 

 

گام دوم آموزش تعمیر مایکروویو : باز کردن پوشش پشت مایکروویو

برای شروع به تعمیر باید پیچ های سمت راست و چپ را باز کنید. می توان با یک پیچ گوشتی معمولی آنها را براحتی خارج کرد. اما برای برخی پیچهای خاص کوچک، یک پیچ گوشتی ستاره ای موردنیاز است.

 

 

گام سوم آموزش تعمیر مایکروویو : بررسی فیوز مایکروویو

پس از باز کردن پوشش پشتی، ابتدا فیوز مایکروویو را بررسی کنید. می توان آن را با تستر مقاومت بررسی کرد. اگر مقدار مقاومت فیوز بی نهایت باشد، بدان معنی است که فیوز دارای مشکل است و باید تعمیر شود. فقط باید یک فیوز را برای اجاق مایکروویو تغییر دهیم. اما اگر فیوز، مقداری را نشان می دهد به این معنی است که مشکلی ندارد و برای تعمیر مایکروویو باید قسمتهای دیگر را بررسی کنیم.

 

 

گام چهارم آموزش تعمیر مایکروویو : سوئیچ های درب مایکروویو را بررسی کنید

سه سوئیچ در اجاق مایکروویو وجود دارد. مکان آنها را در تصاویر مشاهده کنید. پین کنار سوئیچ را فشار دهید و سوئیچ را کمی بچرخانید تا آن را بیرون بیاورید. یک به یک آنها را بررسی کنید، ممکن است یکی از سوئیچ­ها با سایرین متفاوت باشد. ممکن است با بررسی بصری دریابید چیزی بر روی پلاستیک سوخته وجود دارد.

 

 

گام پنجم آموزش تعمیر مایکروویو : درون سوئیچ مایکروویو را ببینید

این سوئیچ را برای بررسی و تعمیر ، باز کنید. در تصویر، دکمه را به پایین فشار دهید، اگر اتصالات را نمی توان متصل کرد، این قطعه شکسته است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. از آنجاییکه برخی پلاستیکها سوخته است، این سوئیچ باید تغییر کند. آموزش تعمیر مایکروویو 

 

گام ششم آموزش تعمیر مایکروویو : بخش جایگزین را خریداری کنید

مشخصات و مدل در پشت سوئیچ مشخص است و می توانید سوئیچ مشابه آن را خریداری کنید. در اینجا، قطعه خاکستری موجود در تصویر، برای جایگزینی سوئیچ سوخته استفاده می شود.

گام هفتم آموزش تعمیر مایکروویو : سوئیچ جدید را نصب کنید

موارد زیر، سیم های اتصال به سوئیچ جدید هستند و آن را بدرستی نصب کنید. پس از انجام مراحل، قسمتهای قبلی که باز کردید را به حالت قبل باز گردانید و پیچ ها را بسته و قسمتهای پشتی را ببندید. برق را به دستگاه متصل کنید و اجاق مایکروویو را تست کنید، خواهید دید اجاق مایکروویو کار می کند.

گام هشتم آموزش تعمیر مایکروویو : تخلیه خازن در هنگام تعمیر مایکروویو

سازندگان توصیه می کنند قبل از شروع عیب یابی و تعمیر مایکروویو، خازن آن را تخلیه کنیم. لازم به ذکر است که در اینجا ابتدا اتصال اجاق مایکروویو را برای مدت زمان طولانی از برق جدا کردیم و یک مدار تخلیه شده وجود دارد. در تصویر زیر، خازن در گوشه پایین سمت چپ قرار دارد. اجاق موجود در تصویر، با یک ورق پلاستیکی پوشانده شده است. درمورد جزئیات نحوه تخلیه خازن بیشتر مطالعه کنید تا بدرستی انجام دهید.

 

 

 این آموزش بخشی از دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی می‌باشد که در اینجا بخشی از آن را برای شما بازگو شد.



:: بازدید از این مطلب : 854
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()